UVJETI I NAČINI PLAĆANJA

Isporuku paketa vršimo na području Republike Hrvatske.

Nakon napravljene narudžbe na svoju e-mail adresu primit ćete obavijest o zaprimanju vaše narudžbe i broj narudžbe.

Narudžbu možete platiti pouzećem, po primitku pošiljke, karticama jednokratno i uplatom direktno na žiro račun prodavatelja.

  1. PLAĆANJE POUZEĆEM, GOTOVINOM PO PRIMITKU POŠILJKE
  • Plaćanje se vrši izravno djelatniku dostavne službe prilikom preuzimanja pošiljke. Prilikom preuzimanja iste moguće je plaćanje isključivo gotovinom, neovisno o veličini iznosa.

 

  1. PLAĆANJE KARTICAMA
  • Jednokratno: Premium Visa, Visa, MasterCard, Diners i Maestro

 

  1. PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM ILI MOBILNIM

BANKARSTVOM

  • Prilikom odabira ove vrste plaćanja na vašu e-mail adresu, navedenu kod narudžbe, šalje se potvrda narudžbe s podacima potrebnim za uplatu, odnosno opća uplatnica (virman) s QR kodom koji možete jednostavno skenirati putem m-tokena i izvršiti uplatu. Ukoliko nemate m-token, uplatu možete izvršiti putem mobilnog bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, Fini i sl.

Nakon zaprimanja vaše uplate šaljemo naručene artikle na vašu adresu.

Rok za uplatu i rezervaciju narudžbe je tri dana. Ukoliko uplata nije vidljiva u roku od tri dana, narudžba će biti otkazana, a proizvodi vraćeni na skladište.

 

Prilikom obrade narudžbe plaćene karticom s kartice se tereti cjelokupan iznos narudžbe. Dostavljaču NE MOŽETE platiti naručene artikle karticama.

 

U paketu s naručenim proizvodima primit ćete račun za naručene proizvode.

Račun sačuvajte radi eventualnih reklamacija i povrata novca.

U cijenu je uključen PDV (25%). Troškovi slanja dodaju se pri izradi narudžbe.

 

UPORABA KOŠARICE

Kako bi obavili kupnju na webshopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku potvrde narudžbe ili PRIJAVE ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj mobitela) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registriraj”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena zaporka”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa. Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

 

Ako želite naručiti proizvod (ili više njih) putem naše web trgovine klikom na polje DODAJ U KOŠARICU proizvod će biti ubačen u vašu košaricu. Sadržaj košarice možete pogledati klikom na polje VIDI MOJU KOŠARICU.

Prije zaključenja narudžbe u košaricu možete dodati koliko god želite proizvoda.

Također klikom na polje IZBACI (ili X) možete odabrani proizvod odstraniti iz košarice.
Isto tako, klikom na polje KOLIČINA vratit ćete se na detaljan opis artikla gdje možete dodati određenu količinu istog proizvoda. Kad ste unijeli sve proizvode kliknite na polje POTVRDI NARUDŽBU.

 

DOSTAVA NARUDŽBE

Naručeni proizvodi biti će dostavljeni putem GLS paketne dostave.

Uobičajeni rok dostave za dostupne proizvode putem GLS paketne dostave je sljedeći radni dan od preuzimanja paketa ili maksimalno 2 radna dana u vremenu od 08:00 do 17:00 h.

Dostava na pojedine otoke putem GLS paketne dostave može tarjati duže, a raspored dostave provjerite ovdje (link) https://glsgroup.eu/HR/media/downloads/Raspored_dostave_na_otoke_new.pdf

Troškovi pakiranja i slanja za sve narudžbe, bez obzira na vrstu plaćanja iznose 30,00 kn, a prikazani su na računu koji dostavljamo uz naručene artikle i uračunati su u ukupnu cijenu otkupnine.

Besplatnu dostavu ostvarujete u slučaju kada je u tijeku trenutno važeća ponuda besplatnih troškova dostave iznad određenog iznosa kupovine proizvoda na www.koala-shop.eu.

Molimo vas da prilikom naručivanja vodite računa o tome da ste iste proizvode dužni preuzeti i platiti (plaćanje pouzećem). Svaki ne preuzeti paket biti će vraćen na našu adresu i prodavatelj snosi dodatne troškove.

Za sve nejasnoće, primjedbe, prigovore i pohvale u vezi paketa, dostave, dostavnih djelatnika i sl.možete dobiti na telefon GLS službe za korisnike 01/2042-672

Prodavatelj zadržava pravo ne isporučiti naručeni proizvod u slučaju nedostatka na skladištu, tvorničkog oštećenja ili uslijed tehničke greške. U tome slučaju, Prodavatelj će obavijestiti Kupca te mu ponuditi alternativni proizvod iz svoje ponude. Prodavatelj ne snosi odgovornost ukoliko Kupac ne dobije obavijest uslijed tehničke greške (odlazak e-maila u spam folder ili slično).

 

POVRATI I ZAMJENE PROIZVODA

Povrat novca vršimo za plaćene proizvode, a vraćene u roku koji je naznačen na računu, najkasnije 15 dana od primitka paketa.

Kupac ima pravo na povrat:

  • Kada pošiljka ne sadrži artikle koje je kupac naručio
  • Kada je roba oštećena, a oštećenje nije nastalo tijekom transporta
  • Ako kupac nije zadovoljan naručenim proizvodima

Ukoliko želi, Kupac ima pravo na zamjenu za drugi proizvod, drugu veličinu, boju, model, jednake ili veće cijene.

Kupac je dužan o zamjeni i povratu prethodno obavijestiti pordavatelja slanjem email-a s navedenim osobnim podatcima i brojem narudžbe na trgovinakoalashop@gmail.com ili kontaktom na brojeve telefona 099/361-7057 ili 098/163-9414

U slučaju povrata ili zamjene molimo vas da priložite račun koji ste dobili uz kupljeni proizvod i pripadajuću ambalažu. Proizvodi koji se mijenjaju moraju biti neoštećeni i nenošeni, sa pripadajućim etiketama, u suprotnom zamjena iste neće biti moguća.

Zamjene i povrate radimo preko GLS paketne dostave ili osobnim dolaskom u naše trgovine.

  • Zamjene i povrati putem GLS paketne dostave

Prilikom zamjene Kupac snosi neposredan trošak  povrata i ponovnog slanja proizvoda prema Prodavatelju.

Prodavatelj putem aplikacije dostavne službe daje nalog za  prikup proizvoda koje želite vratiti. Prikup paketa je obično sljedeći radni dan od dana kada je poslan zahtjev za prikup proizvoda. Paket bi trebao biti pripremljen na način da je upakiran u ambalažu u kojoj ste ga dobili ili nekoj drugoj ambalaži. Djelatnik koji dolazi po paket staviti  će naljepnicu s pripadajućim podatcima i vratiti ga na našu adresu. Isti dan kada je napravljen prikup biti će poslan drugi paket u zamjenu. Cijena prikupa i ponovnog slanja paketa je 30,00 kn.

  • Zamjene i povrati osobnim dolaskom u trgovinu

Kupac može vratiti ili zamijeniti proizvode osobnim dolaskom u jednu od naših trgovina (Nova Gradiška, Požega) ali  SAMO uz prethodno odobrenje od strane Prodavatelja. Prodavatelj će kontaktirati Kupca o tome ima li tražena veličina/model na skladištu. Ukoliko trgovina nema željeni model na svome skladištu, Prodavatelj može Kupcu omogućiti zamjenu u navedenoj trgovini u roku od 14 radnih dana za neki drugi artikl po istoj ili većoj cijeni. Povrat novca za kupljene proizvode putem webshopa, a vraćene osobno u trgovinu može se izvršiti samo i jedino uplatom na tekući račun kupca u roku od 14 dana od dana vraćanja proizvoda.

U slučaju reklamacije proizvoda, Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja slanjem email-a s navedenim osobnim podatcima i brojem narudžbe na trgovinakoalashop@gmail.com ili kontaktom na brojeve telefona 099/361-7057 ili 098/163-9414. Svaku reklamaciju nastojat ćemo riješiti u korist kupca. Svi nedostatci proizvoda koje je moguće popraviti, Prodavatelj će popraviti o svom trošku i proizvod o svom trošku vratiti Kupcu, ukoliko popravak nije moguć, Kupcu će se ponuditi mogućnost zamjene za drugi proizvod ili povrat novca. Kupac je dužan navesti osobne podatke i broj računa na koji ćemo izvršiti povrat sredstava. Proizvodi se u slučaju reklamacije vraćaju na našu adresu putem GLS paketne dostave (prikup paketa) o trošku Prodavatelja.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ovog Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom putem priloženog obrasca za jednostrani raskid ugovora koje možete preuzeti ovdje.
Popunjeni obrazac potrebno je poslati poštom ili emailom na našu adresu navedenu u samom obrascu. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada smo zaprimili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena na našu adresu. Novac za vraćene proizvode uplatit ćemo na tekući račun kupca, u roku od 14 dana od dana primitka vraćenih proizvoda umanjeno za trošak prikupa (30,00 kn).

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica
putem interneta.

CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih
upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke
koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj
kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno
prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.


Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni
podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS
1402 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost online plaćanja propisane
od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi PCI DSS Level 1 najviši sigurnosni
standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3D Secure program Vaša banka uz
valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.


Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste
isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost
zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla
sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za online plaćanje.


Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu
pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti
i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj
sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.


Hvala što koristite CorvusPay!



Security of Online Payments


While conducting payments on our web shop you are using CorvusPay an advanced system for secure
acceptance of credit cards on the Internet.


CorvusPay system ensures complete privacy of your credit card data and personal data from the moment
you type them into the CorvusPay payment form. Data required for billing is forwarded encrypted from
your web browser to the bank that issued your payment card. Our store never comes into contact with
your sensitive payment card data. Similarly, CorvusPay operators cannot access your complete cardholder
data. An isolated system core independently transmits and manages sensitive data while at the same time
keeping it completely safe.


The form for entering payment data is secured by an SSL transmission cipher of the greatest reliability. All
stored data is additionally protected by higrade encryption, using hardware devices certified by FIPS 140 2
Level 3 standard. CorvusPay fulfills all of the requirements for safe online payment prescribed by the
leading credit card brands, operating in compliance to the PCI DSS Level 1 standard the highest security
standard of the payment card industry. Payments made by cards enroled with the 3D Secure program are
further authenticated by the issuing bank, confirming your identity through the use of a token or a
password.


All information collected by Corvus Pay is considered a secret and treated accordingly. The information is
used exclusively for the purposes for which they were intended. Your sensitive data is fully


secure and it’s privacy is guaranteed by the state of the art safeguard mechanisms. We collect only the data
necessary for performing the work in accordance with the demanding prescribed procedures for online
payment.

Security controls and operating procedures applied within the CorvusPay infrastructure not only ensure
current reliability of CorvusPay but permanently maintain and enhance the security levels of protecting
your credit card information by maintaining strict access controls, regular security and indepth system
checks for preventing network vulnerabilities.


Thank you for using CorvusPay!

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.
Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte,
na adresu: T.O. Koala, Slavonskih graničara 29, 35400 Nova Gradiška i Matice Hrvatske 4, 34000 Požega
ili
na telefaks broj: 035 361-371
ili
na e-mail adresu: trgovinakoalashop@gmail.com

Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Molimo vas da u prigovoru navedete sljedeće podatke:

Podnositelj prigovora:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora:

 

ZAŠTITA PODATAKA

Osobne podatke koje nam stavljate na raspolaganje obrađujemo kako bi smo Vam ubuduće mogli dostaviti informacije o novim ponudama.

Ti podaci mogu biti: ime, prezime, adresa i poštanski broj, sekundarna adresa i poštanski broj, datum rođenja, e-mail, kontakt telefon.
Navedene osobne podatke obrađujemo na nekoliko načina: slanje promotivnog materijala putem e-pošte, telefonski poziv ili SMS s novom ponudom, kolačići prilikom pregleda naše web stranice (cookie).
Ovim putem želimo Vam poručiti da u bilo kojem trenutku imate pravo na pristup svojim osobnim podacima (zatražiti informaciju koje Vaše podatke imamo i u koju ih svrhu koristimo), pravo na izmjenu osobnih podataka (u bilo kojem trenutku možete zatražiti izmjenu podataka) te pravo na zaborav (u bilo kojem trenutku možete zatražiti brisanje dijela podataka ili potpuno brisanje iz baze podataka). Sukladno odredbi, svoj odgovor očekujte u roku 72h nakon zaprimanja bilo kojeg od navedenih zahtjeva.
Na ovaj način možete upravljati svojim osobnim podacima putem zahtjeva na adresu e-pošte (trgovinakoalashop@gmail.com), putem poziva na broj 099/361-7057, putem pisma na našu adresu (T.O. Koala, Slavonskih graničara 29, 35400 Nova Gradiška) ili osobnim dolaskom u trgovine u Novoj Gradiški (, Slavonskih graničara 29) i Požegi (Matice Hrvatske 4)

 

Mogućnost odabira plaćanja karticom imate u trećem koraku u vašoj košarici. Nakon odabira načina plaćanja karticom potvrdite vašu narudžbu. Automatski će vas stranica preusjmeriti na sustav za naplatu karticama.

Izjava o zaštiti osobnih podataka za trgovački obrt KOALA

1. Općenite informacije

Kupovinom proizvoda na www.koala-shop.eu povjeravate nam svoje osobne podatke. Ova Izjava opisuje koje osobne podatke prikupljamo, na koji ih način obrađujemo te u koje ih svrhe upotrebljavamo, kao i Vaša prava koja se odnose na te podatke.

a) Za obradu podataka odgovoran je:
Trgovački obrt Koala, Slavonskih graničara 29, 35400 Nova Gradiška Tel. (+385) 99/361-7057 Službenik za zaštitu podataka dostupan je putem adrese e – pošte: (trgovinakoalashop@gmail.com) .

b) Ako za obradu Vaših osobnih podataka koristimo vanjske pružatelje usluga, govorimo o obradi (osobnih podataka) po nalogu. I u tom smo slučaju odgovorni za zaštitu Vaših osobnih podataka.
2. Vrste osobnih podataka

Upotrebljavamo sljedeće osobne podatke:

a) Vaše temeljne osobne podatke:
Ime i prezime, adresa i poštanski broj, sekundarna adresa i poštanski broj, datum rođenja, broj mobitela i podaci za kontakt (adresa e-pošte, broj telefona).

b) Podatke koje prikupljamo putem tzv. kolačića:
Postavljenih u Vaš internet preglednik kao primjerice IP adresa sa koje se pristupa internet stranici, vrijeme pristupanja i slično. Sve informacije o kolačićima dobit ćete pri prvom posjetu internet stranici na temelju kojih možete dati ili uskratiti privolu za upotrebu kolačića koji nisu nužni da bi Internet stranica ispravno funkcionirala. Bitno je naglasiti da se postavke kolačića uvijek mogu podesiti u internet pregledniku i da će Trgovina Koala koristiti podatke dobivene putem kolačića samo na temelju Vaše privole.

3. Razdoblje čuvanja

a) Vaše temeljne osobne podatke potrebne za dostavu pohranjujemo trajno.

b) Podatke koje koristimo u svrhu marketinga pohranjujemo trajno do zahtjeva korisnika za izmjenom ili brisanjem.

c) Moguće je da se umjesto brisanja podaci anonimiziraju odnosno učine neimenovanima. U tom se slučaju trajno uklanjaju svi podaci koji omogućavaju povezivanje sa identitetom neke fizičke osobe.

4. Načini i svrhe obrade osobnih podataka

Sve vrste Vaših osobnih podataka trgovina Koala obrađuje u sljedeće svrhe:

a) Realizacija ugovorene narudžbe
Osobne podatke obrađujemo u svrhu dostave naručenih proizvoda putem online trgovine. Vaše osobne podatke obrađujemo kod Vaših upita u skladu s važećim propisima (npr. Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o zaštiti osobnih podataka itd.).

b) Marketinške svrhe
Osobne podatke obrađujemo u svrhu dostave novih ponuda. Ponuda se dostavlja na nekoliko načina: na e-mail adresu, pozivom na kontakt telefon ili SMS porukom.

5. Prosljeđivanje Vaših osobnih podataka

Vaše osobne podatke iz članka 2. ove Izjave (na temelju našeg legitimnog interesa i Vaših privola u skladu s ovom Izjavom) možemo proslijediti GLS-u  kao našoj dostavnoj službi u svrhu dostave artikala koje ste naručili.

Naši poslovni partneri smiju upotrebljavati te podatke isključivo na način predviđen ovom Izjavom. Npr. ako obrađujemo Vaše osobne podatke na temelju privola, povlačenje privole bit će primijenjeno i na navedene partnere.

6. Upravljanje privolama

a) Privolu koju ste dali možete opozvati u bilo kojem trenutku. Isto tako, možete u bilo kojem trenutku prigovoriti našoj obradi Vaših osobnih podataka.
Promjenu privole možete izvršiti na način utvrđen člankom 7. ove Izjave, pozivom službi za korisnike na broj 099/361-7057 ili dolaskom na prodajno mjesto (Nova Gradiška, Požega).

b) Ako opozovete dane privole ili prigovorite našoj obradi Vaših osobnih podataka u svrhu osnovnog profiliranja u skladu s člankom 7. ove Izjave, Vaše podatke više nećemo upotrebljavati u navedene svrhe, no to može rezultirati nemogućnošću korištenja nekim dodatnim pogodnostima koje su vezane za njih.

7. Prava korisnika

a) Pravo na ispravak:
Ako obrađujemo Vaše osobne podatke koji su nepotpuni ili netočni, u bilo kojem trenutku od nas možete zatražiti da ih ispravimo ili dopunimo.

b) Pravo na brisanje:
Od nas možete zatražiti brisanje svojih osobnih podataka ako smo ih obrađivali protupravno ili ta obrada predstavlja nerazmjerno zadiranje u Vaše zaštićene interese. Molimo da uzmete u obzir da postoje razlozi koji onemogućuju trenutačno brisanje, primjerice kod zakonski propisanih obveza arhiviranja (npr. kupovina putem online trgovine, plaćanje računa Vašom kreditnom karticom…)

c) Pravo na pristup:
Od nas možete dobiti potvrdu obrađuju li se Vaši osobni podaci te ako se takvi osobni podaci obrađuju, pristup tim podacima i sljedeće informacije: informacije o svrsi obrade, o predviđenom razdoblju u kojemu će osobni podaci biti pohranjeni, postojanju Vaših prava koja su navedena o ovoj točci Izjave.

d) Pravo na mogućnost prijenosa podataka:
Od nas možete zatražiti da Vam podatke koje ste nam povjerili radi arhiviranja dostavimo u strukturiranom obliku, u uobičajenom strojno čitljivom formatu ako te podatke obrađujemo na temelju suglasnosti koju ste nam dali i koju možete opozvati.

e) Pravo na prigovor:
Ako Vaše podatke distribuiramo radi izvršenja zadaća od javnog interesa ili se prilikom njihove obrade pozivamo na naše legitimne interese, možete podnijeti prigovor protiv takve obrade podataka ako postoji interes zaštite Vaših podataka.

f) Pravo na žalbu:
Ako ste mišljenja da smo prilikom obrade Vaših podataka prekršili hrvatske ili europske propise o zaštiti podataka, molimo da nam se obratite kako bismo razjasnili eventualna pitanja. Imate pravo uložiti pritužbu hrvatskoj Agenciji za zaštitu podataka, odnosno u slučaju promjene važećih propisa drugom tijelu koje će preuzeti njenu nadležnost, a od 25. svibnja 2018. godine i nadzornom tijelu unutar EU-a.

8. Izmjene ove izjave

Trgovina Koala može izmijeniti ovu Izjavu o čemu ćete biti pravovremeno obaviješteni, što uključuje između ostalog i izmjene putem objave na internetskim stranicama.

PRAVILNIK KUPOVINE PUTEM WEB TRGOVINE

1. Web trgovina prodaje robu putem internet mreže.
2. Nakon izvršene narudžbe kupac dobiva e-mailom informaciju da je njegova narudžba zaprimljena.
3. Narudžbe realizira trgovački obrt KOALA
4. Prihvaćanje narudžbe na realizaciju počinje odmah nakon primitka narudžbe.
5. Narudžbe će biti realizirana pod uvjetom da je roba dostupna u skladištima trgovine Koala. U slučaju da jedan dio naručenih proizvoda trenutno nije dostupan, kupac dobiva obavještenje o stanju narudžbe i odlučuje o načinu realizacije (djelomična realizacija, produženje termina realizacije, povlačenje narudžbe u cijelosti)
6. Za akcijsku prodaju ili rasprodaju predviđena je ograničena količina proizvoda pa u vezi s tim realizacija narudžbi provodi se prema redoslijedu potvrđenih narudžbi za ove proizvode, sve dok se ne rasprodaju količine koje su za to predviđene.
7. Uz svaku narudžbu ispostavlja se račun. Račun se ispostavlja u trenutku kada su svi artikli naručeni od strane kupca kompletirani i spremni za otpremu.
8. Kupac može uvoditi izmjene u narudžbi sve dok ne zaprimimo narudžbu.
9. Kupac može povući narudžbu u cijelosti do trenutka otpreme pošiljke. Ovakve izmjene moguće je uvesti kontaktirajući službu za odnose s kupcima e-mailom trgovinakoalashop@gmail.com ili telefonski na broj 099/361-7057
10. Sve cijene navedene su u hrvatskoj valuti HRK s uračunatim PDV-om i vrijede isključivo za kupovinu putem web trgovine. Cijena prikazana za svaki proizvod vrijedi do trenutka kada kupac izvrši narudžbu.
11. Web trgovina zadržava pravo da može mijenjati cijene proizvoda koji se nalaze u ponudi a također i proširiti ponudu za nove proizvode, za aktiviranje i završetak akcijske prodaje na web stranicama prodavaonice i uvođenje izmjena u provođenju iste.
12. Vrijeme realizacije narudžbe računa se od trenutka kada je narudžba napravljena sve do otpreme naručenih artikala. Računaju se isključivo radni dani. Narudžbe koje obuhvaćaju proizvode za koje je predviđeno različito vrijeme realizacije otpremaju se nakon kompletiranja cijele pošiljke. Vrijeme realizacije narudžbe ne smije trajati više od 5 radnih dana.
13. Cijena proizvoda ne sadrži i cijenu dostave.
14. Narudžbe dostavljamo iskučivo na područje Republike Hrvatske.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Materijalni nedostatak postoji:
• ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
• ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
• ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
• kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
• ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),

Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

 

O POSLOVNOM SUBJEKTU

T.O.Koala

Slavonskih graničara 29, 35400 Nova Gradiška

Matice Hrvatske 4, 34000 Požega

Telefon: 035/361- 371

Mobitel (webshop): 099/361-7057 i 098/163-9414

E-mail: trgovinakoalashop@gmail.com

Radno vrijeme: ponedjeljak-petak 08:00-20:00, subota 08:00-14:00

 

OIB: 39314924844

IBAN: HR51-2360000-1501946773, Zagrebačka banka